Brødskive og mango

søndag 17. januar 2010

Har ikke fått tid til å skrive så mye de siste dagene, men her kommer bilder fra de dagene jeg har fått tatt. Lillejenta mi er veldig glad i mat og elsker å spise sammen med oss. Har ennå ikke fått noen negative tilbakemeldinger på noe hun har fått servert, selv om enkelte ting blir bedre mottatt.

Her spiser hun hjemmelaget brød med leverpostei. Ble ganske mye smuler da.


I dag fikk hun mango. Jeg lot litt av skallet sitte på bitene slik at de ikke ble alt for glatte å holde i. Tror hun syns det var utrolig godt, for hun begynnte nesten å gråte når jeg tok fra henne en bit for å fjerne litt skall. Hun satt lenge og koste seg.




1 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg så du skrev hjemmelaget brød;)Noe god oppskrift? Er brødet ditt uten salt? (Jeg har ikke bakt så mye gjærbakst før men har akkurat kjøpt meg brødformer..) Og det kan virke som datteren min liker brød godt:)

Camilla

Legg inn en kommentar

Barnestyrt mattilvenning Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino